Redovisningsbyrå Göteborg

Vi ser till helheten

Våra tjänster

TRE HELTÄCKANDE REDOVISNINGSPAKET

Med hjälp av bred kompetens och specialkunskaper har vi utvecklat slimmade och skräddarsydda paketlösningar som inkluderar personlig rådgivning. Vi har tre olika paket som tar hand om hela eller delar av din redovisning, mini, mera och max. Vi anpassar och självfallet till dina behov och du kan plocka ihop en egen variant om du behöver det.

MINI

En heltäckande tjänst upprättande av bokslut för aktiebolag som inte har en revisor.

I paket Mini ingår följande:

  • Bokslut baserat på löpande bokföring enligt K2-reglerna.
  • Årsredovisning och inkomstdeklaration.
  • Underlag för bolagsstämma.
  • Personlig rådgivning och experthjälp.

 

MERA

Detta paket innehåller samma delar som Mini plus löpande bokföring. Du kan själv välja om du vill ha den löpande bokföringen utförd månads- eller kvartalsvis. Betala för det du behöver!

 

MAX

Denna tjänst rymmer allt du kan behöva inom redovisning. Bokföring, deklarationer, bokslut, årsredovisning och lönehantering. Detta paket passar dig som vill låta oss sköta hela eller det mesta av dina redovisningsplikter.

Detta ingår i Max-paketet:

  • Löpande bokföring med rapportering månadsvis eller kvartalsvis.
  • Årsredovisning.
  • Lönehantering.
  • Inkomstdeklaration

 

redovisning

BRED KOMPETENS INOM REDOVISNÌNG

Vi har tre primära tjänster som vi är specialiserade på och om vi tittar lite närmare på dessa så ser de ut enligt följande:

  • Redovisning: Löpande bokföring är bastjänsten för de flesta av våra kunder och i kombination med kringläggande tjänster så kan vi erbjuda ett komplett paket som väl täcker era behov inom redovisning.


Vilka är då dessa kringliggande tjänster? Jo, bland annat: Löpande bokföring. Fakturering. Kundrekontrahantering – inklusive kravrutiner. Leverantörsreskontrahantering – inklusive betalning av fakturor. Momsredovisning samt återvinning av utländsk moms. Bokslut, deklarationer och årsredovisning.

Ett flexibelt företag med kunden i fokus

Vi är flexibla och kan anpassa oss helt efter ditt företags situation. Något som innebär att vi kan utföra arbetet i era lokaler likväl som i våra och att vi vidare exempelvis kan använda ert ekonomisystem eller vårt eget. Oavsett vilket så hittar vi en skräddarsydd lösning anpassad efter ert behov.

  • Personaladministration: Vi kan hjälpa ert företag att hitta rätt väg i den djungel av regler som rör personalområdet och det innebär att vi kan hantera hela er lönehantering, att vi kan sköta kontakten med Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen samt exempelvis se över anställningsavtal. Vi har även nödvändiga kontakter gör att vi kan bistå vid hantering av lön till anställda i andra europeiska länder – något som inte alls är en ovanlig fråga i dagens högteknologiska samhälle. Vi hjälper både mindre och medelstora företag och fler och fler börjar inse värdet i att outsourca denna del av verksamheten.
  • Övriga ekonomitjänster: Vi är en komplett byrå som erbjuder mer än bara redovisning för våra kunder i Göteborg. Vi vet att alla företag är olika – både sett till verksamhet, sett till storlek och de behov som finns. Vårt mål är att underlätta och följa med på just er resa och då det kommer till övriga ekonomitjänster så innebär det att ni kan ha oss som er partner och låta oss sköta följande: Inkomstdeklarationer. Bolagsbildning. Bolagsombildning. Bolagsavveckling. Konsulttjänster. Utredningar. Budgetarbete. Rådgivning.

Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor om våra tjänster. Vi anpassar vår service efter ditt företags behov och vi ser fram emot att kunna bistå och hjälpa ert företag i framtiden.

Låt oss ta hand om din redovisning i Göteborg.